Esküvői ajánlat kérése

Díjlista

Tanácsadás 

15 ezer Ft/óra

Coaching

100 ezer Ft

Háttérkoordináció 

150 ezer Ft

Esküvői háziasszony

200 ezer Ft

Basic esküvőszervezés és koordináció 

390 ezer Ft

Prémium esküvőszervezés és koordináció

590 ezer Ft

Egyedi szertartásvezetés

80 ezer Ft

Modern eloping esküvő szervezése és szertartás

350 ezer Ft

Tele vagytok kérdésekkel

Mikor és hogyan kezdjetek hozzá, hol tartsátok az ünnepet, milyen stílusú legyen az esküvő, hány vendéget hívjatok, mikor küldjétek ki a meghívókat, ki segít az esküvő napján fogadni a vendégeket és mennyibe fog mindez kerülni? Az induláskor sok a kérdés.

Ha még nem tudjátok pontosan, hogy mit is szeretnétek,

beszéljünk az esküvőtökről!


Ha csak néhány ötletre vagy tippre lenne szükségetek, előzetesen kérjetek egy 20 perces és ingyenes online konzultációt vagy egy egyszeri tanácsadást! 


Itt is elértek


anieskuvoi@gmail.com


06 30 261 1045


Nézzetek be az oldalaimra: 

https://www.facebook.com/mamelanita

https://www.instagram.com/anieskuvoi

Gyakori kérdések

1. Mikor érdemes elkezdeni az esküvő szervezését?

Nincs bevett szabály. A legideálisabb, ha az esküvő dátuma előtt 10-12 hónappal elindul a szervezés. Természetesen kevesebb idő - akár 2-3 hónap - alatt is megszervezhető egy esküvő, de ahhoz, hogy a kiválasztott helyszín és szolgáltatói kör is biztos szabad legyen az adott dátumon, jobb minél előbb belevágni az esküvőszervezésbe.

2. Miért jó ha van esküvőszervezőtök és mennyibe kerül?   

Az esküvőszervező végig segít benneteket a szervezés útvesztőin, tanácsot ad, a hozzátok leginkább illő szolgáltatói kört ajánlja és állítja össze, támogat ha elbizonytalanodtok, segít a költségek és a forgatókönyv összeállításában, a helyszín és az esküvő stílusának kialakításában és az elképzeléseitek megvalósításában. Emellett megóv titeket a rossz döntésektől és segít elkerülni a hibákat, időt és költségeket is megtakarítva ezzel. Egy mankó, akire mindig támaszkodhattok. Nem maradtok ki a szervezésből, de végig fogja a kezeteket. Sok időt és költséget is megspórolva. Nagyon hasznos segítség.

Az esküvőszervező a Nagy napon pedig végig ott van a háttérben, koordinál, intézkedik, eligazít, vendégeket fogad, összefogja a szolgáltatókat, kezeli az esetleges problémákat. Így ti nyugodtan tudtok készülődni és élvezni az egész esküvőt és a vendégeiteket. Ez a koordináció higgyétek el nélkülözhetetlen, hiszen ez egy olyan egyszeri ünnep, ahol maximálisan megérdemlitek az odafigyelést és a törődést. Ne a családotokra vagy a barátaitokra bízzátok ezt a feladatot, ők is vendégek, akik szeretnének kiélvezni minden pillanatot. Engedjétek meg magatoknak ezt a támogatást.


Az esküvőszervezési díjak nagyon eltérőek lehetnek. Függnek az esemény volumenétől és gyakran attól is, hogy vidéki vagy budapesti esküvőről beszélünk. Komplex esküvőszervezési szolgáltatásom 590 ezer forinttól érhető el, mely tartalmazza a teljeskörű szervezést és az esküvő koordinációját is.  Ha részleges szervezést és koordinációt kértek, mert a feladatok egy részét ti végzitek, akkor 390 ezer forinttól állok szíves rendelkezésetekre.  

3. Hozhattok-e olyan szolgáltatót, akit ismertek?   

Minden további nélkül. Amellett, hogy jó szívvel ajánlok az esküvő és a ti stílusotoknak, igényeiteknek megfelelő szolgáltatókat, nem vagyok kizárólagosságban senkivel, így természetesen választhattok olyan esküvői szolgáltatót, akit ti néztetek ki magatoknak. Mindenkivel rugalmasan tudok együttműködni. 

4. Részfeladatok szervezését is vállalja az esküvőszervező?  

Természetesen. Ha ti szervezitek az esküvőtöket, de néhány ötlet, javaslat, tapasztalat vagy ajánlás jól jönne nektek a szervezéshez, akkor egy egyszeri tanácsadással segít az esküvőszervező.

Ha ti visztitek végig az esküvői folyamatokat, de szeretnétek elkerülni a bakikat és hibákat akkor lehetőség van egy folyamatos szakértői hátterre és támogatásra. Ez az esküvői coaching szolgáltatás, nagyon hasznos segítség.

Ha pedig bizonyos részfeladatokat vagy a nap koordinációját szeretnétek az esküvőszervezőre bízni, akkor az egyéni igényeik alapján arra is van lehetőség. 

5. Mi van ha távol (külföldön) éltek és nem tudunk személyesen találkozni?  

Ez esetben különösképpen javasolt egy esküvőszervező felkérése, hiszen ő lesz a jobb kezetek és az itthoni hangotok, érdekeitek képviselője, a tervek megvalósítója. A kapcsolatot online megbeszélések keretében tartjuk és ha van lehetőségetek legalább egyszer hazajönni az esküvő előtt, akkor a szolgáltatói megbeszéléseket, ruhapróbát, helyszín bejárást, süti kóstolót stb. mind azokra a napokra időzítjük.  

6. Hogy történik a fizetési ütemezés, mennyit kell előzetesen fizetni?

Bármely szolgáltatás megrendelése esetén 10 % foglalót kell fizetni a szerződés megkötésekor. Minden további kifizetés az esküvőt követően történik. A díjak átutalással is teljesíthetőek.